Yahoo!!! I Did It...!!!

Assalamualaikum...

last week, kitorang punya sekolah ada buat test untuk first month which means February test...well, pengetua sekolah dah tukar, jadi all the system are being upgraded...in the mean time, aku baru dapat result untuk kertas Biology dan Add Maths...untuk Biology aku cuma dapat 58%...musuh aku dapat 73%...damn!!! kenapa plak dia boleh lead aku? dia bukannya pandai pun (jahatnya aku...heheheh)...time ni aku betul² frust giler lah apsal aku boleh kalah dengan musuh aku...my gang member pun boleh dapat lower than I am...by the way, I got 90% for my Add Maths while my damn enemy got only 13%...hahahahhahha...puas hati aku...baru dia tau sapa Iz yang sebenarnya...hahahahhaa...anyway, itu bukan markah tertinggi dalam kelas...ada kawan aku nama dia Izzat dapat 94% in Add Maths...aku dapat second...hurm...bukan apa, memang musuh aku tu, buat aku panas...heheheh...sorry for being harsh....see ya in the next entry...

wassalam...

0 comment(s):